Op naar Kreta! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu Op naar Kreta! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu

Op naar Kreta!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

01 Augustus 2006 | Nederland, Nijmegen

Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met het zoeken naar werk maar kon nog niets leuks vinden...
Tot afgelopen vrijdag, op internet vond ik een vacature als reisleidster bij Jiba...per direct...op Kreta.. tot half oktober...
Meteen 'n brief met cv gemaild en een half uur later werd ik al gebeld!!
Wow, dat was snel!!!
Ze wilde het liefst dat ik die middag nog op gesprek zou komen maar dat was wel erg kort dag, dus een afspraak gemaakt voor de maandag, gister dus...
Ik zou vanochtend te horen krijgen of ik aangenomen was en dat heb ik dus net te horen gekregen!!!

IK BEN AANGENOMEN!!!!

Aankomende zondag zit ik alweer in het vliegtuig!! Hoe gaaf!!!
Dit word het jaar van de dromen waarmaken geloof ik! Eerst m'n geweldige reis en nu reisleidster....
Word zeker hard werken maar ik heb er zin in!!!

  • 01 Augustus 2006 - 09:20

    Vivian:

    Wat gaaf!!!!!! Super voor je! Wel jammer dat we je nu weer moeten missen......

  • 01 Augustus 2006 - 09:31

    Mytos:

    Welkom op kreta

  • 01 Augustus 2006 - 10:00

    Rik:

    echt tof voor je jud
    wist je ook dat JIBA sponser van NEC is nauw bij deze wens ik en alle NEC(ers)je veel plezier en tot gauw dan maar weer

    gr en de mzzl rik

  • 01 Augustus 2006 - 11:39

    Yvon:

    Joh judith, spannend allemaal en gefeliciteerd.

  • 01 Augustus 2006 - 15:26

    Timmetje:

    Tja, nou moet ik je weer missen....
    Maar echt mega gaaf voor je, dit is wat je zo graag wil en waar je op hoopte!! Lekker weer weg.

    Ik kijk al uit naar 15 dagen Kreta!...

    Dikke x, Timmie

  • 01 Augustus 2006 - 15:35

    Kim:

    Wat een bofkont ben jij!!! Hoef je gelukkig dat callcenter van VGZ niet in. Heel veel plezier, en we moeten een keertje afspreken als je weer terugbent!!!

  • 02 Augustus 2006 - 07:42

    Janne:

    Lieve Juud,

    Lijkt er inderdaad op dat dit jou jaar is! Ik zou zeggen lekker van genieten! Ik vind het echt super gaaf voor je.

    Dikke kus Janne

  • 02 Augustus 2006 - 17:57

    Sylvia:

    Hey Judith! Een superbaan! Gefeliciteerd! Volgens mij heb je de smaak helemaal te pakken!
    Veel succes en plezier in Kreta! Groetjes Sylvia

  • 02 Augustus 2006 - 18:56

    Corine:

    Leuk voor je! Gefeliciteerd met je nieuwe job! Gaat wel erg snel deze keer! Ben je net thuis , ga je weer!
    Maar Kreta is niet zover!
    Zou zomaar kunnen dat we 'n weekje naar het zonnige zuiden vliegen!
    En misschien hebben we daar dan wel een prive reisleidster? Succes met voorbereiden. liefs x

  • 02 Augustus 2006 - 20:23

    Roy:

    Juud je hebt het weer voor elkaar (echt goed man).
    We zouden nog bij praten over je vorrige reis, dit doen we wel als je terug bent uit Kreta.
    Fijne reis en ik zie je snel weer ??????

    groeten Roy


  • 03 Augustus 2006 - 15:18

    Joost:

    proficiat met je nieuwe leuke baan. fijne tijd daar in kreta. jammer dat we je weer moet missen

  • 04 Augustus 2006 - 20:30

    Quirine:

    Hé Judith,

    Dat heb je snel voor elkaar! Lijkt me hartstikke leuk, alleen het als laatste naar bed gaan en als eerste weer op moeten lijkt me erg vermoeiend. Maar zo'n mooi eiland maakt natuurlijk alles goed.
    Jammer dat je nu niet op de bruiloft van Hans en Priscilla kunt komen.
    Nou, goede reis en geniet ervan!
    groetjes, Quirine

  • 06 Augustus 2006 - 10:10

    Timmie:

    Nou Juud, de minuten tikken weg.. Het is nu 12.09 en over een half uurtje breng ik je weg...
    zal je missen, maar gelukkig kan ik dit keer langskomen. Iets wat ik ook zeker zal doen!..

    Dikke x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Judith

The more you travel, the more you learn. About yourself, other people, how we act, how they act, how we all interact. What makes us tick & what makes people click. I travel all these roads & across these far off places in search of so many things. For a greater purpose in life, a deeper understanding of these people. Continually I reach out wanting to learn anything new: different accents, old traditions, an exotic reciepe. I crave the rush of an unknown path & the excitement of a new found friend. Paradises appear just around corners, while kind & helpful locals invite you into their homes. Markets burst with colors & smells, people & food. Beaches & krast mountain ranges take your breath away leaving you longing for return. Across rivers & down mountain sides, past rice paddy fields & enormous wats. Hello new places & good-bye to old....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 26738

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Op naar Wonderful Indonesia!

03 September 2011 - 29 September 2011

Vietnam

28 Augustus 2010 - 18 September 2010

Scary India...

13 Augustus 2009 - 06 September 2009

Voor het eerst naar Azië...

19 Juli 2008 - 09 Augustus 2008

Marokko

24 Juli 2007 - 10 Augustus 2007

Cuba Hasta la victoria siempre!

06 Augustus 2006 - 05 November 2006

Chersonissos here I come...

15 Mei 2006 - 11 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: