moet het gewoon doen.... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu moet het gewoon doen.... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu

moet het gewoon doen....

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

16 Augustus 2006 | Griekenland, Athene

Nou ja, afgelopen zaterdag dus m'n eerste informatiebijeenkomsten gehouden... gelukkig waren er niet veel mensen want ik was zelf niet zo tevreden....vergat van alles te vertellen en was nerveus en onzeker... de tweede keer ging het al veel beter en de derde keer zat ik er ergens tussenin....
Die avond het er met een paar meiden over gehad en wat tips gekregen en zondag ging het goed!! joehoe!!
Ik merk wel dat ik het heel lastig vind om over excursies te vertellen die ik zelf niet heb gedaan... maar helaas is er ook weinig tot geen tijd om die excursies te doen..
We hebben alleen op woensdag en donderdag in principe geen vluchten en verder heb ik altijd info's te geven en visite's af te leggen... druk druk druk....
Ik vind het nu toch wel heel leuk hoor! Begin iedereen nu een beetje beter te leren kennen en het is ook wel heel gezellig!
M'n huisgenootje, Elina, is ook echt superleuk, kan ik het echt heel goed mee vinden en kun je echt mee lachen!
De meiden onderling kunnen het eigenlijk allemaal goed met elkaar vinden! gelukkig! gekletst word er altijd wel maar zolang het geen roddelen is...
Ben er nu ook achter dat de mening over de "chief" wel gedeelt wordt! had snel door dat er iets aan de hand was iig...
Zij had beter geen team kunnen gaan leiden.. wil echt niet zeggen dat het makkelijk is ofzo, maar ik vind haar niet geschikt... en het ergste is dat ze niet alleen tegen ons zo is maar dat ze echt onbeschoft kan zijn tegen gasten...
Ik vind het echt slechte reclame, wil er wel werk van maken maar pas als ik hier wegben.. heb geen zin om m'n eigen tijd hier te verpesten...
Gisteravond is dat meisje waar ik voor in de plaats ben gekomen, teruggevlogen naar NL, we zijn allemaal meegegaan om haar uit te zwaaien! allemaal tranen, zelfs bij mij en ik ben er net!!
Heb ook al buspraatjes gedaan, als mensen aankomen en vertrekken moet je wat dingen uitleggen over de gang van zaken enzo... eng man een microfoon... maar ik kan het wel!!! ik ga ervoor en ben zo weer thuis! Wat ik eerder heb gezegd over de winter weet ik nog niet hoor... zou weer 5 maanden zijn en geloof dat ik hierna wel klaar ben met het reisleidster zijn... is toch erg dat ik dat nu al denk te weten... Zegt wel wat toch??

  • 16 Augustus 2006 - 18:46

    Corine:

    Wat een lang verhaal!Mooi om te lezen. Zie jou voor me als je je verhaaltje houdt in de bus! Als wij naar Kreta komen, houd jij dan ook je verhaaltje? En mogen we dan vragen stellen? We zien het wel!
    liefs corine

  • 17 Augustus 2006 - 06:00

    Tim:

    Aha,
    Leuk om te lezen dit allemaal zeg!... Maar euh, jij bent dus mijn reisleidster als ik die kant heen kom?... maar dat welkomstpraatje mag je dan overslaan als je wilt hoor, haha... Leuk om te lezen dat je je draai toch lijkt te hebben gevonden en kijk er dan ook erg naar uit om je weer te zien daar!!... We hebben nu internet op het werk, best leuk...kan ik gewoon lezen hoe het met je gaat onder werktijd..enne een soort msn hebben we ook dus...als je eens on-line bent..

    Heeele dikke x en tot snel!

  • 17 Augustus 2006 - 11:59

    Rik:

    ben blij voor je dat het nu beter/leuker is en dat alles een beetje op zijn plaats valt gr en werk/geniet nog maar even

    rik

  • 17 Augustus 2006 - 17:46

    Nick:

    Hey Juud,

    Klinkt alsof je iig je beter op je plek voelt dan vorige week! Gelukkig maar!!!

    Lijkt me wel lachen om jou voorin die bus te zien met je microfoon! Zou er bijna voor naar Kreta komen ;)

    Nou meid, ga ervoor en tot snel!!!

    groetjes Nick

  • 18 Augustus 2006 - 17:34

    Janne:

    Hoi Lieverd,

    Ben blij voor je!!!
    Hoop dat het vanaf nu alleen maar beter wordt en laat je niet op je kop zitten door die HEKS!!!
    Gewoon je eigen ding doen zo goed als je kan.

    Dikke kus mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Judith

The more you travel, the more you learn. About yourself, other people, how we act, how they act, how we all interact. What makes us tick & what makes people click. I travel all these roads & across these far off places in search of so many things. For a greater purpose in life, a deeper understanding of these people. Continually I reach out wanting to learn anything new: different accents, old traditions, an exotic reciepe. I crave the rush of an unknown path & the excitement of a new found friend. Paradises appear just around corners, while kind & helpful locals invite you into their homes. Markets burst with colors & smells, people & food. Beaches & krast mountain ranges take your breath away leaving you longing for return. Across rivers & down mountain sides, past rice paddy fields & enormous wats. Hello new places & good-bye to old....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 26821

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Op naar Wonderful Indonesia!

03 September 2011 - 29 September 2011

Vietnam

28 Augustus 2010 - 18 September 2010

Scary India...

13 Augustus 2009 - 06 September 2009

Voor het eerst naar Azië...

19 Juli 2008 - 09 Augustus 2008

Marokko

24 Juli 2007 - 10 Augustus 2007

Cuba Hasta la victoria siempre!

06 Augustus 2006 - 05 November 2006

Chersonissos here I come...

15 Mei 2006 - 11 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: