Plannen zijn iets gewijzigd.... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu Plannen zijn iets gewijzigd.... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu

Plannen zijn iets gewijzigd....

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

23 Augustus 2006 | Griekenland, Athene

Plannen zijn er bij mij echt om veranderd te worden....
In dit geval blijf ik iets langer weg... ietsje maar hoor! De stiefmoeder van mijn huisgenootje ligt op sterven en zij zou het hele seizoen afmaken maar zij wil nu graag eerder naar huis dus blijf ik iets langer...
Dit houdt in dat ik ipv tot 15 oktober tot 24 oktober werk en dat ik op 5 november terug vlieg.. en wel naar Brussel.. Is de allerlaatste vlucht van Jiba..
Verder gaat het hier heel goed, heb m'n draai wel gevonden. Werk m'n rooster af en daarnaast lig ik in de zon en/of lees n boek... Verveel me wel af en toe, al dat zonnen heb ik ook wel gezien, maar het is best lastig om iets anders te doen omdat het vaak om een paar uurtjes tussendoor gaat...
Kreta is wel echt een heel mooi en leuk eiland.
Ze rijden hier als gekken, maar daar hou ik wel van.. Ze rijden veel te hard... een vluchtstrook word gezien als een extra rijbaan.. een verdrijvingsvlak zit er alleen maar voor de sier... en voetgangers zijn hun leven echt niet zeker op het zebrapad.. Ik heb zelf een scootertje om mezelf te verplaatsen en dat is ook echt gevaarlijk.. Je mag overal met de scooter komen alles kan hier, of het officieel ook mag is iets anders maar daar hebben we het niet over. Heb ook echt al heel veel mensen met grote schaafwonden gezien.. scooters glijden snel onderuit, dus is oppassen hier..
Ik moet bijna iedere dag naar Anissaras, een klein dorpje in de buurt van Chersonissos waar ik mijn 5 accomodaties heb zitten, heel leuk en rustig maar er valt weinig te beleven. Heb wel bijna alleen maar tevreden en leuke gasten en ook leuke hotels en appartementen. Bijna geen problemen, gaat allemaal vrij makkelijk dus.. Heerlijk!
Ben wel heel benieuwd hoe het er hier straks uitziet. Het is al heel goed te merken dat het hoogsseizoen aan het aflopen is. Zal wel rustig worden want ook heel veel grieken sluiten de deuren straks..
Als er nog iemand een goedkope vakantie wil... ik zit hier dus nog wel even en je kunt bij mij logeren en die kosten bespaar je dan iig....

  • 23 Augustus 2006 - 17:08

    Janne:

    Heel heel heel misschien komen wij nog je kant op want we hebben week 40 vakantie. Weet jij nog een touroperator die hele goedkope vluchten naar Kreta verzorgt? Dan zou het kunnen dat we onze plannen van Frankrijk naar Kreta wijzigen.
    Nou ik hoor het wel weer.
    Altijd goed om te horen dat je lekker in je vel zit.

    Dikke kus en tot mails

  • 24 Augustus 2006 - 05:51

    Timmie:

    Ha stuk!...
    leuk om weer ff wat van je te lezen.. ach en die paar dagen extra daar blijven is geen straf toch lijkt me?!..haha. Heb vandaag mijn verlof aangevraagd en het is goedgekeurd! afhankelijk van jouw planning vwb mijn vlucht enzo kom ik dan 20 oktober aan in Kreta en verwacht ik door een blond Jiba meisje in bijpassende kleding afgehaald te worden op het vliegveld aldaar...(grapje hoor!)..
    Kijk er al naar uit!..
    Heel veel plezier nog daar en denk ff aan ons als je daar in je vrije uurtjes lekker in de zon ligt.. (waarschijnlijk zijn wij hier dan met zn allen heeel heeel druk aan het werk en regent het waarschijnlijk pijpestelen..)

    Dikke zoen, Tim

  • 24 Augustus 2006 - 15:12

    Corine:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt.Wat lief van je, dat je voor je huisgenootje langer wilt blijven. Zal ze wel fijn vinden, ondanks de verdrietige situatie.
    Scooter rijden vind je dus leuk! En dat lukt zonder bromfietsrijbewijs??? Grapje! Kijk maar goed uit! Lieverd, wij komen,maar weten nog niet precies wanneer. Aankomend weekend gaan we beslissen. Laten we je weten.Heel veel liefs, dikke knuffel, corine

  • 27 Augustus 2006 - 12:06

    Annelies En Jan:

    Wat fijn dat het nu beter gaat en dat je langer blijft. Wij zijn met jouw buurman, Tim, Rik en Roy op forellen gaan vissen en hebben aardig wat gevangen, vooral Tim.
    Vandaag eten we dan ook gerookte forel. Het weer is bij jou goed maar bij ons regent het pijpestelen. Groetjes en tot de volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Judith

The more you travel, the more you learn. About yourself, other people, how we act, how they act, how we all interact. What makes us tick & what makes people click. I travel all these roads & across these far off places in search of so many things. For a greater purpose in life, a deeper understanding of these people. Continually I reach out wanting to learn anything new: different accents, old traditions, an exotic reciepe. I crave the rush of an unknown path & the excitement of a new found friend. Paradises appear just around corners, while kind & helpful locals invite you into their homes. Markets burst with colors & smells, people & food. Beaches & krast mountain ranges take your breath away leaving you longing for return. Across rivers & down mountain sides, past rice paddy fields & enormous wats. Hello new places & good-bye to old....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 26723

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Op naar Wonderful Indonesia!

03 September 2011 - 29 September 2011

Vietnam

28 Augustus 2010 - 18 September 2010

Scary India...

13 Augustus 2009 - 06 September 2009

Voor het eerst naar Azië...

19 Juli 2008 - 09 Augustus 2008

Marokko

24 Juli 2007 - 10 Augustus 2007

Cuba Hasta la victoria siempre!

06 Augustus 2006 - 05 November 2006

Chersonissos here I come...

15 Mei 2006 - 11 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: