Eindelijk zit het erop!!!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu Eindelijk zit het erop!!!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu

Eindelijk zit het erop!!!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

26 Oktober 2006 | Griekenland, Athene

Oh wat ben ik blij!!!!
Mijn tijd als reisleidster met lange ij zit erop!! Was echt aan het aftellen!!
Het was een leuke ervaring en ik heb heel veel geleerd maar ik ben toch ook wel blij dat het erop zit! Het is toch wel een beetje een hondebaan!
Het weer is nog heerlijk, al kan het in de avond wat afkoelen, de zon schijnt overdag nog goed. Kan dus weer een beetje bijkleuren na de 1,5 week slecht weer van de afgelopen 2 weken...
Maar afgelopen dinsdag was mijn laatste werkdag en ben ik met alle nederlandse reisleiding (ook van andere organisaties) gaan stappen, super gezellig maar betekende wel dat ik gister later mijn bed uitkwam dan gepland! Gister naar Agios Nikolaos gegaan en een leuk pension gevonden voor weinig en een beetje de stad verkend. En ja mam, ik heb bij Itanos gegeten en het was super lekker!!!
Vandaag zijn we naar Spinalonga geweest met Victor Zorbas, heel indrukwekkend! Voor diegenen die geen idee hebben wat Spinalonga is: dat is een klein eilandje voor de kust waar ongeveer 50 jaar lang lepra-patienten gedumpt werden omdat men hier bang was dat lepra besmettelijk en erfelijk was.
Morgen gaan we door naar Ierapetra en dan blijven we daar een nachtje.
En daarna zal ik wel weer ergens een berichtje op de site zetten.

• 26 Oktober 2006 - 16:02

Roy:

Hee juudje
    Ook deze uitdaging heb je weer overwonnen (knap van je hoor) en nu nog even lekker (echt) vakantie vieren, met die lange-broer-tim genaamd

Groeten en geniet van elkaar en de vakantie natuurlijk.

roy

• 27 Oktober 2006 - 08:08

Janne:

Hi Juud,

Nou ik ben trots op je hoor! Ik zou het niet kunnen, het reizen wel natuurlijk maar die mensen. Het vliegveld daar is ook een grote chaos en heel onlogisch. Ben blij dat je weer naar huis komt. Ik heb je wel gemist hoor. Nou tot snel.

Dikke kus Janne

• 28 Oktober 2006 - 14:13

Yvon:

Ha Judith. Blij voor je dat het erop zit. Vind ook dat het tijd wordt dat je weer thuis komt hoor. Kunnen we weer eens een keertje ouderwets stappen.
    groetjes

• 29 Oktober 2006 - 19:29

Corine:

Ha die Judith
    Wat leuk dat je weer op je site schrijft! En bij Itanos gegeten!!! Hoor nog wel wat je gegeten hebt.
    Wens je nog een fijne tijd
    daar op dat mooie eiland.
    Tot over een week! groetjes ook aan Tim.
    liefs en een dikke knuffel.x

• 03 November 2006 - 16:19

Femke:

hey judith,
    goed dat je het hebt volgehouden, al die moeilijke toeristen...ik ben benieuwd naar je verhalen,
    we hebben wel wat bij te kletsen.wanneer kom je precies terug?
    liefs femke