Ik ben er!!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Judith Haaren - WaarBenJij.nu Ik ben er!!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Judith Haaren - WaarBenJij.nu

Ik ben er!!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

16 Mei 2006 | Mexico, Cancún

Eindelijk ben ik aangekomen...
Duurde iets langer dan verwacht!
Op schiphol liep alles gesmeerd, geen enkel probleem, was er op tijd en ook geen problemen met de douane. Was zelfs niet ziek in het vliegtuig! Ik heb mijn wondermiddeltje gevonden! Polsbandjes! Was zelfs niet een beetje misselijk! Maar daarna begon de ellende pas! Bij aankomst op Houston moest ik door de douane en mijn bagage ophalen om vervolgens weer op een andere plaats in te checken.... en dan zou nederland bureaucratisch zijn... maar de douane had een computerprobleem en ik had een kleine anderhalf uur om mijn aansluitende vlucht te pakken... Dus je raad het al, die miste ik!!! De volgende vlucht ging de dag erna, vandaag dus, en ze hebben een hotel voor me geregeld. Alleen jammer dat die doos me naar een verkeerde plaats wees waar ik opgehaald zou worden. Ik was heel moe en zat er een beetje doorheen maar uiteindelijk kwam het toch goed. Ach ja, ben ik ook ff in Amerika geweest...
Alles is echt zo groot, de auto´s, de huizen en ik sliep in een king-size bed!! da´s pas ruimte.. hotel was wel naast een drukke weg (24 uur per dag blijkbaar!!)maar heb nog wel wat geslapen.. Vliegen verliep allemaal weer heel goed, op Cancun werd ik aangesproken en naar de juiste bus gewezen en op het busstation sprak iemand me aan en nu zit ik in een hostel.. merk nu al dat ik het maar behelpen vind met die gekke rugzak.. moet mijn weg er nog mee vinden.
Het is in dit hostel wel rustig dus denk dat ik hier nog niet meteen iemand tegenkom om mee verder te reizen.. blijf hier in ieder geval 2 nachten en wil daarna naar Tulum.. en ga morgen ff kijken of ik kan gaan duiken!
Heel veel liefs van mij!

Heel erg bedankt voor jullie berichtjes, echt super!

  • 17 Mei 2006 - 04:05

    Ivo:

    Mooi om te lezen Judith. Klinkt echt als een avontuur, ben jaloers op je. Geniet van de corona en succes met je rugzak.

    Groet x Ivo

  • 17 Mei 2006 - 06:19

    Vivian:

    Lieve Judith, heb je helaas niet meer gesproken, maar wens je een super geweldige tijd toe!!!!!

  • 17 Mei 2006 - 08:17

    Janne:

    Hoi Lieverd,
    Ben blij dat je goed bent aangekomen, beetje jammer van de vlucht maar je bent er! Ik ben echt super benieuwd naar alle avonturen die je gaat beleven.
    Nou meis, hou je goed.
    Ik blijf je volgen hoor.

    Groetjes Janne

  • 17 Mei 2006 - 09:04

    René:

    Improviseren, that's the magic word! Heel veel plezier en geniet vanm alles wat je doet!
    Liefs René

  • 17 Mei 2006 - 11:25

    Nick:

    Hey Juud,

    Wat een gedoe met je reis zeg, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen!

    Hoop niet dat je in een hostel zit als in de gelijknamige film...

    Veel plezier en laat snel weer iets van je horen!

    Groetjes Nick

  • 17 Mei 2006 - 17:03

    Corine:

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Jammer dat je je aansluiting miste, brengt toch onrust, maar je hebt ook Amerika even aangedaan en ook daar weer indrukken opgedaan. En nu Mexico, ben heel benieuwd wat jij
    allemaal voor moois gaat zien. liefie we denken aan je(heel veel)Was raar toen we terugreden vanaf schiphol zat je niet meer in de auto! Maar we denken dat we jouw vliegtuig op hebben zien stijgen. We hebben er een foto van gemaakt. Tot gauw weer liefs, x mam en jan

  • 17 Mei 2006 - 17:34

    Merel:

    Jeetje Judith wat een avonduur alweer. Echt heel stoer hoor dat je het allemaal bent gaan doen. Ik durf het je in geen geval na te doen. Ik wens je de komende eerste dagen veel succes met wennen en ondekken enzo.
    Kus Merel

  • 17 Mei 2006 - 21:09

    Sanne:

    He juudje!!! tof man dat je er bent!!! had je smsjes gekregen en vroeg me al af of je er al was haha!! Heel veel plezier!! en met die rugzak komt het wel goed!! Alles in je huisje is goed, kan goed overweg met je buurtjes haha echt gezelli!! doegie!! hele dikke kus !!!!!

  • 17 Mei 2006 - 23:04

    Yvon:

    ha Judith. fijn dat je goed bent aangekomen. Wij hadden ook een computerstoring in miami duurde ook erg lang toen. Wen idd maar aan je rugzak. Zou zeggen vergroei er mee. Hoop dat je snel mensen vind om mee mee te reizen. Beter dan alleen. Lekker warm daar he! Ben je al een beetje over het tijdverschil heen. Lekker he, om 4 uur s'nachts wakker worden. Had al een nieuwe loesje text bedacht op costa rica. "heerlijk zo'n natuurlijke wekker. maar kunnen ze hem niet wat later zetten'. haha. Geniet ze daar en hoor je gauw weer,
    dikke kus yvon

  • 18 Mei 2006 - 10:54

    Rob Hulsman:

    Hej schat.. hoe is het met je man?? leuk wat van je te horen..veel succes daar en hou me op de hoogte..heb toevallig nog over jou gedroomd...
    xx

  • 18 Mei 2006 - 18:49

    Roy:

    Ha die judith.

    Het is goed om te horen dat je goed bent aangekomen.

    Ik hoop dat het een mooi avontuur wordt.

    Ik hoop snel weer iets van je te horen.

    groeten Roy

  • 19 Mei 2006 - 09:43

    Tim:

    Hé stuk!,

    Goed dat je eindelijk bent aangekomen... hadden ze in Houston eindelijk een echt problem, haha...
    Heel veel plezier daar, maximaal genieten..

    Kus...
    (oja, heb je zojuist ook genmaild...)

  • 20 Mei 2006 - 13:46

    Thijs:

    heey juudje....

    mooi da je goed bent aangekomen, mar verders je mist nou nie erg veel alleen emporium... haha ik ook hoor...en tis gigantisch kut weer... veel plezier daar nog he?? en we spreke elkaar weer..
    doei doei xxx thijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Cancún

Judith

The more you travel, the more you learn. About yourself, other people, how we act, how they act, how we all interact. What makes us tick & what makes people click. I travel all these roads & across these far off places in search of so many things. For a greater purpose in life, a deeper understanding of these people. Continually I reach out wanting to learn anything new: different accents, old traditions, an exotic reciepe. I crave the rush of an unknown path & the excitement of a new found friend. Paradises appear just around corners, while kind & helpful locals invite you into their homes. Markets burst with colors & smells, people & food. Beaches & krast mountain ranges take your breath away leaving you longing for return. Across rivers & down mountain sides, past rice paddy fields & enormous wats. Hello new places & good-bye to old....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 26792

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Op naar Wonderful Indonesia!

03 September 2011 - 29 September 2011

Vietnam

28 Augustus 2010 - 18 September 2010

Scary India...

13 Augustus 2009 - 06 September 2009

Voor het eerst naar Azië...

19 Juli 2008 - 09 Augustus 2008

Marokko

24 Juli 2007 - 10 Augustus 2007

Cuba Hasta la victoria siempre!

06 Augustus 2006 - 05 November 2006

Chersonissos here I come...

15 Mei 2006 - 11 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: