Isla Mujeres - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Judith Haaren - WaarBenJij.nu Isla Mujeres - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Judith Haaren - WaarBenJij.nu

Isla Mujeres

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

18 Mei 2006 | Mexico, Isla Mujeres

Mijn plannen zijn alweer een beetje gewijzigd, ben nu op Isla Mujeres, een klein eilandje vlak voor de kust van Cancun. Na het vorige bericht bleek dat ook een engels meisje in het hostel was en zijn we samen opgetrokken (ze gaat za naar huis). We vonden Cancun allebei niet leuk (sorry San)en zij wilde zowiezo graag naar Isla dus heb ik besloten mee te gaan en zijn we een dag later vertrokken! Was maar een korte reis maar ik heb toen voor het eerst de zee en het uitzicht gezien, het is hier echt geweldig!! Moet je echt gezien hebben om het te geloven! Dit eiland is wat meer ingericht op backpackers en slaap nu in een heel leuk hostel. Gister op het strand was er iemand zijn verjaardag aan het vieren met een bandje erbij, gewoon op openbaar strand en we kregen tequila en eten aangeboden, echt super! Iedereen is heel aardig. In nederland zou je weggekeken worden maar hier niet! Ik ben tot nu toe nog geen andere nederlanders tegengekomen. Heb gister van een jongen uit Israel begrepen dat alle landen waar ik naartoe ga goed te doen zijn en dat ik me geen zorgen hoef te maken, moet wel gewoon goed opletten. Dus misschien ook een geruststelling voor iedereen thuis! Heb vanochtend 2 duiken gemaakt en heb een schildpad gezien en roggen!! Jaloers?? Het is hier heel mooi onder water, vooral veel mooie gekleurde visjes. Ga morgen waarschijnlijk naar de turtle farm en morgen avond waarschijnlijk weer voor 1 nacht naar Cancun om de volgende dag met de bus naar Tulum te gaan. Maar ik vermaak me hier wel!

Heel veel liefs van mij

• 18 Mei 2006 - 19:37

Nick:

Ha die Juud,

Mooi weer, tequila, duiken en strand? Ik ben TOTAAL NIET jaloers, ahum! Klinkt alsof je het in ieder geval goed naar je zin hebt, dus hou dat vol!!!

Veel plezier met je verdere reis en ik hoor via deze site wel hoe het met je gaat, hè!

Groetjes Nick

• 18 Mei 2006 - 20:10

Rik:

klinkt een stuk beter als hier gr en nog veel plezier

• 18 Mei 2006 - 21:09

Sandra:

He meid,
    Klinkt goed allemaal!
    Enne ik vind Cancun ook niks aan, veel te toeritisch en amerikaans!
    Maar je kunt er wel leuk stappen, dat is dan ook het enigste pluspunt aan deze stad vind ik.

p.s Ben zeker jaloers op je hihi..

Geniet er maar lekker van!
    Liefs Sandra

• 19 Mei 2006 - 09:45

Tim:

Hoi hoi Juud...

Jaja, tequila he... bah!..
    gaaf om te lezen dat je je echt vermaakt en veel plezier hebt.. Alleen op die duiken ben ik wel een beetje jaloers hoor....

Kusss

• 19 Mei 2006 - 16:26

Ivo:

Mooi dat je het naar je zin hebt. Ik mis alleen de Corona biertjes in je verhaal. Is het ook voor mannen interessant om daar heen te gaan??

Groeten X Ivo

• 19 Mei 2006 - 21:22

Janne:

Hoi Juud,

Super dat je het naar je zin hebt. Dit is in ieder geval een goed begin van de reis. Ik weet zeker dat er nog veel meer van dit soort geweldige ervaringen komen. En ik ben zeker wel jaloers!
    Vandaag een beetje een kut dag gehad. ( zie je hotmail)
    Verder is alles hier prima. Ben nog steeds super trots op je.

Hele dikke kus Janne

P.s. het weer zal ook wel 10x beter zijn dan hier.