Nog steeds in Belize... - Reisverslag uit San Ignacio, Belize van Judith Haaren - WaarBenJij.nu Nog steeds in Belize... - Reisverslag uit San Ignacio, Belize van Judith Haaren - WaarBenJij.nu

Nog steeds in Belize...

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

24 Mei 2006 | Belize, San Ignacio

Na mijn vorige bericht gaan snorkelen, was super!!! heb met zusterhaaien en pijlstaartroggen gezwommen... deden helemaal niets, heb er onderwaterfoto's van gemaakt!! In de ochtend was het wat bewolkt maar tijdens het snorkelen ging de zon schijnen en zag alles er nog mooier uit! Na het snorkelen dus maar in het zonnetje gelegen.. Kleurtje word steeds mooier... maar ben nu ook wel een heel klein beetje verbrand... was pas mijn 2e middag in de zon op het strand! s'middags een beetje over het eiland gewandelt.. Het is hier super mooi maar als het bewolkt is is het toch minder. Gisteravond gaan eten met een groep uit het guesthouse en vanochtend betijds op om met de boot terug te gaan naar het vasteland en om daar de bus te pakken naar Flores... Boot was al iets te laat en doordat het redelijk slecht weer was, onweer, bliksem en harde regen, duurde het langer dan normaal om weer in Belize-city terug te komen en had een kwartier spelling.. Dus bus gemist... 2 meisjes uit engeland gingen naar San Ignacio en dat is dezelfde kant op dus besloten dat ook maar te doen.. slaap ook met hun op een kamer in een goed hostel!! eindelijk!! geen stinkende wc en douche, ik ben helemaal blij! Later vanmiddag ga ik ff met die meiden naar een of andere ruine hier in de buurt.. heb ik ook een beliziaanse ruine gezien.. en morgen denk ik weer door naar Flores. Er is hier wel veel te doen dus misschien blijf ik ook nog wel een nachtje..
Jullie horen het wel weer over een paar dagen!

X

Fem: als je Vero spreekt feliciteer haar dan van mij!

• 25 Mei 2006 - 08:48

René:

Fantastisch Judith dat je het zo naar je zin hebt. Zwemmen met zusterhaaien? Hmm, doe mij die broederhaaien maar...Have fun girl!

• 25 Mei 2006 - 10:55

Janne:

Nou juud, je moet maar durven om met haaien te zwemmen. Ik had het je niet na gedaan. Enne vergeet niet overal foto's van te maken he, anders geloven we je niet, ha ha.
    Veel plezier x Janne

• 25 Mei 2006 - 11:47

Nick:

Hey Juud,

Klinkt allemaal wel super hoor! Ben erg benieuwd naar de foto's van het duiken, lijken me supergaaf! Ga zo door!

Groetjes Nick

• 25 Mei 2006 - 19:05

Oma, Chantal En Corien.:

hallo judith,

we zijn bij Rian want die is vandaag jarig.
    we hebben net je berichtje gelezen.
    tussen haaien zwemmen kijk maar uit dat ze je niet inslikken zegt oma.
    jij had dus ook slecht weer ,bij ons is het superslecht en koud.
    we wensen jou nog veel mooi weer en goede en gezellige dagen en tot gauw.

groetjes van allemaal.

• 26 Mei 2006 - 11:18

Rik:

leuk dat je het naar je zin hebt. hier is het niks als saai en regenachtig en emporium was ook nat maar wel leuk gr

• 26 Mei 2006 - 11:29

Tim:

Heeey stuk,

Nou, blij om te lezen dat alles nog steeds helemaal goed met je gaat... mijn jaloezie stijgt wel ten top als ik alles zo van je lees hoor!!!.. werd je niet eens bootziek??.. haha

Kus, Tim