Het is bijna zover... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

28 Augustus 2010 | Nederland, Nijmegen

en ik ben een beetje ziek...
Ik baal er goed van.. heb last van een beginnende keelontsteking die doortrekt naar mijn oor... Ik ben vanmiddag ziek naar huis gegaan en heb de hele middag tot 'n uurtje of 7 liggen slapen.. maar het heeft niet echt geholpen helaas.. Voel me er niet beter door..
We zijn nog bezig met de laatste dingen regelen en inpakken.. De katten zijn al uit logeren en ik ga ze zeker missen.. we zijn nog nooit zo lang uit elkaar geweest..

Morgen gaat om 6:00 de wekker en om 7:30 moeten we in Beuningen zijn. Van daaruit worden we naar Schiphol gebracht, vanwaar we om 12:00 opstijgen in de richting van Moskou om daar vervolgens 4 uur te wachten voordat we verder kunnen naar Delhi. Om 6:45 op zondag komen we daar als alles goed gaat aan. We hebben al een hotel alleen hebben we geen bevestiging van onze airport pick-up gehad dus daar moet ik morgen nog maar even over gaan bellen. Die pick-up was juist de reden om dat hotel te boeken dus dan moeten ze ons ook wel echt met een bordje met onze namen erop van het vliegveld komen halen.. Dat heb ik nog nooit meegemaakt en dat lijkt me voor de verandering wel een keer leuk.. Ik ben echt wel zenuwachtig, ik heb begrepen dat je meteen midden in de chaos terecht komt en daar hou ik nooit zo van.. Helemaal niet nu ik me niet lekker voel.. Gelukkig heb ik Bart om me te beschermen..

Ik heb trouwens een kaartje bij de foto's zitten met de route die we gaan afleggen.. kunnen jullie me volgen..

Tot de volgende up-date, ik hou jullie op de hoogte!

• 28 Augustus 2010 - 09:58

Sjoerd:

Hey vakantiegangers!!

Veel plezier en avontuur daar samen! Bart gaat je zeker beschermen tegen alles ;-).

Mzzl
    Sjoerd

• 28 Augustus 2010 - 10:46

Thijs:

hey vakantiegangers!

ja juud is idd balen dat je ziekjes bent nu..maar komt zeker goed!!

have fun en ik zie je volgende reisverslag wel weer tegemoet!

groeten thijs!