Het is bijna zover... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

28 Augustus 2010 | Nederland, Nijmegen

en ik ben een beetje ziek...
Ik baal er goed van.. heb last van een beginnende keelontsteking die doortrekt naar mijn oor... Ik ben vanmiddag ziek naar huis gegaan en heb de hele middag tot 'n uurtje of 7 liggen slapen.. maar het heeft niet echt geholpen helaas.. Voel me er niet beter door..
We zijn nog bezig met de laatste dingen regelen en inpakken.. De katten zijn al uit logeren en ik ga ze zeker missen.. we zijn nog nooit zo lang uit elkaar geweest..

Morgen gaat om 6:00 de wekker en om 7:30 moeten we in Beuningen zijn. Van daaruit worden we naar Schiphol gebracht, vanwaar we om 12:00 opstijgen in de richting van Moskou om daar vervolgens 4 uur te wachten voordat we verder kunnen naar Delhi. Om 6:45 op zondag komen we daar als alles goed gaat aan. We hebben al een hotel alleen hebben we geen bevestiging van onze airport pick-up gehad dus daar moet ik morgen nog maar even over gaan bellen. Die pick-up was juist de reden om dat hotel te boeken dus dan moeten ze ons ook wel echt met een bordje met onze namen erop van het vliegveld komen halen.. Dat heb ik nog nooit meegemaakt en dat lijkt me voor de verandering wel een keer leuk.. Ik ben echt wel zenuwachtig, ik heb begrepen dat je meteen midden in de chaos terecht komt en daar hou ik nooit zo van.. Helemaal niet nu ik me niet lekker voel.. Gelukkig heb ik Bart om me te beschermen..

Ik heb trouwens een kaartje bij de foto's zitten met de route die we gaan afleggen.. kunnen jullie me volgen..

Tot de volgende up-date, ik hou jullie op de hoogte!

  • 28 Augustus 2010 - 09:58

    Sjoerd:

    Hey vakantiegangers!!

    Veel plezier en avontuur daar samen! Bart gaat je zeker beschermen tegen alles ;-).

    Mzzl
    Sjoerd

  • 28 Augustus 2010 - 10:46

    Thijs:

    hey vakantiegangers!

    ja juud is idd balen dat je ziekjes bent nu..maar komt zeker goed!!

    have fun en ik zie je volgende reisverslag wel weer tegemoet!

    groeten thijs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

The more you travel, the more you learn. About yourself, other people, how we act, how they act, how we all interact. What makes us tick & what makes people click. I travel all these roads & across these far off places in search of so many things. For a greater purpose in life, a deeper understanding of these people. Continually I reach out wanting to learn anything new: different accents, old traditions, an exotic reciepe. I crave the rush of an unknown path & the excitement of a new found friend. Paradises appear just around corners, while kind & helpful locals invite you into their homes. Markets burst with colors & smells, people & food. Beaches & krast mountain ranges take your breath away leaving you longing for return. Across rivers & down mountain sides, past rice paddy fields & enormous wats. Hello new places & good-bye to old....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 26743

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Op naar Wonderful Indonesia!

03 September 2011 - 29 September 2011

Vietnam

28 Augustus 2010 - 18 September 2010

Scary India...

13 Augustus 2009 - 06 September 2009

Voor het eerst naar Azië...

19 Juli 2008 - 09 Augustus 2008

Marokko

24 Juli 2007 - 10 Augustus 2007

Cuba Hasta la victoria siempre!

06 Augustus 2006 - 05 November 2006

Chersonissos here I come...

15 Mei 2006 - 11 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: