Het is bijna zover.... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu Het is bijna zover.... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Judith Haaren - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover....

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

24 Juli 2007 | Nederland, Nijmegen

De zenuwen zijn vandaag goed aanwezig!
Heb het gevoel dat het deze keer nog erger is dan vorig jaar toen ik 2 mnd wegging... tja.. dit is ook wel weer erg spannend! Geen idee wat me daar te wachten staat.. Centraal-Amerika was n eitje! Daar waren veel backpackers en ik kon in hostels slapen.. makkelijker mensen ontmoeten kan bijna niet! Nu moet ik het van het reizen hebben denk ik.. mensen met backpack aanspreken in de bus enzo.. ben heel benieuwd.. kan iig niet te veel met locals omgaan.. wil het niet op mijn geweten hebben dat ze worden opgepakt door mij..
Mijn route is ook nog lekker vaag... heb het zo druk gehad de afgelopen weken met werken, mijn 4 daagse-loper en natuurlijk de zomerfeesten dat het er allemaal een beetje bij ingeschoten is..
Ach.. m'n backpack is er klaar voor en ik hoop dat ik alles heb.. ben bang dat er daar weinig te kopen valt.. Ik zit ook lang genoeg in het vliegtuig dus kan daar ook nog lekker wat uitstippelen!
Het enige dat ik weet is dat ik voor de eerste 2 nachten een appartementje heb in het centrum van Havana en dat ik daarna naar Santiago de Cuba ga waar het deze week CARNAVAL is!!! Hoe gaaf kun je het hebben??? Ik zal foto's maken!!! haha
Daarna is de route nog onduidelijk! Als iemand goede tips heeft hoor ik het natuurlijk graag!
Ik zal het jullie allemaal zo snel mogelijk laten als ik veilig aangekomen ben! Ga er niet vanuit dat ik weer om de dag een bericht kan plaatsen zoals ik dat eerder wel deed! Ik heb begrepen dat internet op Cuba schaars is en dat het vrij kostbaar is, maar ik zal mijn best doen!
Voor iedereen die ongerust is: Ik zal goed voor mezelf zorgen en voorzichtig zijn! Zoals iedereen weet is dat wel aan mij besteed!

Dikke kus van mij!

• 24 Juli 2007 - 09:07

Riniiiiiiiii:

Girlie!Superveel succes en plezier, doe alsjeblieft voorzichtig en vooral genieten he!Je leeft maar 1x!Dikke kus!

• 24 Juli 2007 - 10:27

Dirk:

Hee Judith veel plezier daaro en maak ff veel foto's van die Cubaanse danseresjes daar!!! :-) xx

• 24 Juli 2007 - 17:11

Famillie Janssen:

hallo judith!
    leuk dat je alweer een reis gaat ondernemen en super dat we je kunnen volgen via deze site! heel veel plezier in cuba en een heel leerzame trip!
    heel veel liefs van tillie, geert, stephan en lynette!

• 25 Juli 2007 - 17:07

Janne:

Super dat het weer bijna zo ver is. Ben erg benieuwd wat je nu allemaal gaat mee maken. Ook deze keer zeg ik het weer: geniet ervan en laat alles op je afkomen. Nou ja, bijna alles dan, in andere gevallen gewoon wegrennen, ha ha.
    Heel veel plezier.

Dikke x Janne